zaterdag 31 mei 2014

Een goed voornemen ingekaderd

Even terug van weggeweest...

Het haken - en zeker het bloggen - staat op zo'n laag pitje, maar het plezier in ons schattig ventje maakt dat allemaal goed. Heel af en toe slaag ik erin om toch nog eens mijn haakpen vast te pakken.

Het einde van het schooljaar is nu echt wel dichtbij en dat verloopt altijd hectisch. Juni is een maand waarin er aan het verbeterwerk maar geen einde lijkt te komen. 

Vreemd genoeg kijk ik tijdens die laatste maand ook al terug uit naar september, wanneer ik alle nieuwe ideeën van het voorbije jaar kan gaan uitvoeren. Bij het verschijnen van nieuwe schoolagenda's kan ik mij dan ook meestal niet bedwingen. U mag mij een vreemde eend noemen, ja...

Ik zag in de Hema een heel eenvoudige agenda liggen. Een bruine kartonnen kaft met een roze elastiek rond. Niet meer dan dat... Ik moet toegeven, ik heb een roze periode. Misschien wil ik zo mijn plaatsje wel opeisen tussen de stoere Mister en Mini Vanila :o)

Hij lag naast de stempels en washi tape, waarmee Hema - denk ik - suggereert om je eigen ding ermee te doen. Ik liet de stempel en washi tape liggen, maar deed er wel mijn eigen ding mee.


 
Ik maakte gaatjes in de kaft, waardoor ik een draad reeg. Hierop haakte ik dit kadertje. Onverwacht staat deze kader recht. Ik wou eigenlijk een platliggende kader. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen: opstaand laten, want ik vind het best wel mooi zo (volgens Mister Vanila zeer onpraktisch) of plat op de kaft lijmen...

 

Mijn goed voornemen in deze nieuwe agenda? Een ietsiepietsiebeetje me-time plannen... een klein beetje maar. 

 

8 opmerkingen:

  1. Schoon! Maar ik vrees wel dat het kadertje na een tijdje in je boekentas platgedrukt zal zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat zei Steven dus ook al... Ik ga het toch maar vastlijmen, denk ik :o)

      Verwijderen
    2. Of de twee hoekjes naar binnen toe vouwen en met een steekje vastzetten. Met de boogjes het omgekeerde doen, dus naar buiten vouwen en daar vastzetten met een steekje.

      Verwijderen
  2. Wat een goed plan, zo wat me-time plannen! Zeker doen, ook al is dat best moeilijk met jouw kleine ukkepuk! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We love me-time! Doén, dus :-)
    Schattige agenda, ik zou hem direct kopen in de winkel, zo met dat roze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je nieuwe mint-look is leuk!

      Verwijderen
    2. Ah, dankjewel! :o) Ik probeer het kleurtje hier ook in de keuken op de muur te krijgen, maar ik mis nog wat overtuigingskracht om Steven er ook warm voor te maken ;o)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...