zaterdag 1 februari 2014

Bij-elkaar-gesprokkelde-haakminuutjes

"Het zal heel wat minder zijn, als je boeleke er is… Wacht maar!" 

Als ik voor elke keer dat iemand dit tegen me zei, een bolletje wol kreeg, kon ik ondertussen een bedsprei haken, denk ik.

Ik dacht er het mijne van. Een baby slaapt toch veel? Niet?


Niet dus… :o)

Geen tijd + geen energie= geen haakwerkjes. Tot dit vliegeniersmutsje…
Ik haakte soms maar 2 toeren op een dag, maar het is af en net op tijd. Zijn andere muts is te klein en het is zo koud geworden… Brrr!








5 opmerkingen:

  1. Als ik kon, toverde ik je wat tijd, rust en slaapmomenten. Wat een dotje is jullie kleine rakker toch! Het mutsje staat hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Jim staat er beeldig mee!
    LP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai, wat een schoon ventje! En ook een heel mooi mutsje!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He is the cutest! En die muts is zo cool, love it! X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...