woensdag 2 oktober 2013

Terug van weggeweest

Ik nam een lange, nee... heeeeeeel lange blogstilte!

Eerst was ik te moe door het groeiende hummeltje in mijn buik, daarna begon ik terug te haken, maar kon ik het niet laten zien omdat het allemaal voor dat groeiende hummeltje was.

Ik ben ondertussen in bevallingsrust en wacht op De Grote Dag!
En tijdens dat wachten, haak ik.

Ik bleef tijdens mijn zwangerschap goed gespaard van ziektekiemen, maar aan een hardnekkige verkoudheid ben ik niet ontsnapt. Deze tissuedoos komt dus goed van pas!

 
 

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je terug bent! Wat kijk ik er al naar uit om meer van jouw creatieve dingen te zien. Hopelijk gaan je laatste maanden van de zwangerschap ook zonder ziek te zijn. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw zeg, dat is kei-schattig! Je zou bijna een snotvalling willen krijgen om dat naast je te zetten :-)
    En ik wacht vol spanning mee op Kleine Hummel, ben reuze-benieuwd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verzorg je daar maar goed en hummeltje ook! We zijn benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your tissue box cover looks very pretty !! Very creative to create a container like shape with flowers and lush greenery :) well done!! Stopping by from Annemarie's link party.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...