zaterdag 16 februari 2013

Orde in de wanorde

Ik hou van orde: alles op zijn eigen plaatsje, nooit zoeken en onmiddellijk alles vinden, overzicht over al je materiaal en maaksels... MAAR: meestal ben ik...   wanordelijk! Niks heeft een eigen plaatsje, ik zoek altijd naar alles en vind het dan meestal wanneer ik het niet meer nodig heb, en overzicht? pffff...
 
Ik denk - of ik wil denken - dat dat komt omdat wij een klein appartementje huren en dat het beter zal gaan wanneer we verhuizen naar ons grotere stulpje  :o)
 
Waar een wil is, is een weg en een voorbereide vrouw is er twee waard (of zoiets) dus: hoe stockeren jullie alles? Die bergen stofjes, massa's bollen wol, haaknaalden... .





2 opmerkingen:

  1. In mijn huidige toestand is alles hier ook chaos, maar eens mijn "atelier" af is ... Dan schep ik orde. Echt waar. Met voor de stofjes deze kasten in veelvoud : http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/50167158/#/40196241
    Om alles te sorteren op kleur. Ik zie het hélemaal gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...